Kontakta oss

Vi är här för att hjälpa dig med alla frågor du kan ha kring våra produkter, beställningar, leveranser och övrig kundsupport. Här hittar du alla kontaktuppgifter och supportalternativ för att nå oss på det sätt som passar dig bäst.

Företagsinformation

Deskity drivs av Nicolas Henry Eterovich Gonzalez, och vår kundtjänst finns tillgänglig för att hjälpa dig under våra ordinarie öppettider.

  • Företagsnamn: Nicolas Henry Eterovich Gonzalez
  • Organisationsnummer: 060826-0352
  • Momsnummer: SE060826035201
  • Adress: Stationsvägen 4b, 61173 Nyköping, Sverige

Kontakta Oss

Vi erbjuder flera sätt att komma i kontakt med oss för att säkerställa att du får den hjälp du behöver.

  1. E-post:
    För allmänna frågor, beställningsinformation, eller returer, vänligen kontakta oss via e-post. Vi strävar efter att svara inom 24 timmar under vardagar.
    E-postadress: kontakt@deskity.se
  2. Kontaktformulär:
    På vår webbplats kan du också skicka ett meddelande direkt via vårt kontaktformulär. Fyll i dina uppgifter och ange ditt ärende, så återkommer vi så snart som möjligt.
  3. Livechatt:
    Behöver du snabb hjälp? Vår livechatt är tillgänglig 08:00 - 18:00 och kopplar dig direkt till en av våra medarbetare för omedelbar support. Klicka på chattikonen längst ner på sidan för att starta en konversation.

Öppettider för Kundsupport

  • E-post: Måndag - fredag: 08:00 - 18:00
  • Livechatt: Tillgänglig 08:00 - 18:00 för att besvara dina frågor när det passar dig bäst.

Vanliga Frågor (FAQ)

Innan du kontaktar oss, rekommenderar vi att du besöker vår FAQ-sektion där vi har samlat svar på de vanligaste frågorna om beställningar, leveranser, returer och mycket mer.